Mesleki Bilgiler, Hobiler, Çalışmalar, Öneriler, Güncel Bilgiler ve Haberler, Farklı Bir Bakış Açısı


Bu videoyu sadece izleyin. Konusu: insan beyni ve yapabilecekleri.

Türkçe alt yazılıdır, rahatça izleyebilirsiniz.

İyi Seyirler..

Comments on: "‘Brain Magic’ — İnanılmaz Gösteri" (8)

  1. ÇELEBİ KAPTAN said:

    Çok etkileyici bir gösteri . Bu bir sihir diye tabir edilen bir aldatmaca değil sadece düşüncenin gözle görülemeyen frekanslar yayan ancak maddesel varlığını ispatlayan ve yakın gelecekte de farklı sektörlerde insanların kullanacağına inandığım bir konu , Türkiyede de bu konuda çok iyi isimler mevcut bu konuda Paramentalist Selim ÖNENGÜT telekinesis üzerinde çalışmalar yapmakta ve halen böyle yetenekleri olan ve farkında olmayan insanların varlığına inanıyorum .Halk arasında farklı niyetlerle farklı şekillerle bu tarz faaliyetler gösterenler olsa da incelenmesi gereken bir konu yani tamamen normal bir konu İnsanlık bilmiyor diye yok hükmünde değil yani keşfetmek gerek

    • Gerçekten haklısınız, bilinmeyen fakat üzerine düşülmesi gereken bir konu.
      Ayrıca teşekkürler, Türkiye de bu konularla ilgili birini öğrenmiş oldum, bi araştırma yapayım.

      • ÇELEBİ KAPTAN said:

        Size bir önerim olacak .
        Bloğumdaki kitaplık sayfasında “ZİHİN KONTROLÜ ” isimli bir kitap var şayet onu tıklarsanız size bu konu hakkında gösteri amaçlı olmayan ama günümüzde ciddi konularda nasıl kullanıldığını göreceksiniz tavsiye ederim kitabın tanıtımı benim kitaplıkta mevcut ilgilenirseniz bir bakmanızı öneririm

      • Teşekkür ederim, sanıyorum çok yardımı olucaktır.

      • ÇELEBİ KAPTAN said:

        Rica ederim inşaallah olur ve kitap size ilginç gelir umarım çünkü ben çok beğenmiştim

  2. ÇELEBİ KAPTAN said:

    Bu arada eğer kullanıyorsanız msn e ekleyebilirsiniz.

    • Pek kullanmıyorum, sadece maillerimi kontrol etmek dışında 🙂
      sizi ekledim, bir sıkıntı çıkmaması için yorumunuzdan mail adresini kaldırdım; yanlış anlaşılma olmasın.
      iyi günler.

  3. ÇELEBİ KAPTAN said:

    tamam bende ekledim teşekkür ederim

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

